lørdag 27. november 2010

Fin filt

Her om dagen kom jeg fornøyd hjem. Jeg hadde funnet det perfekte teppet til å ha under juletreet! Dette er nemlig det første året vi skal ha juletre her hos oss - vi blir hjemme hele jula. Og da er det en del ting, blant annet teppe, som må på plass.


"Se!" sier jeg til supermannen, med et stort smil. "Å?" sier han. "Ja, ser du ikke hva det er?" Det var jo sammenrullet, så jeg tok det ikke for gitt at han skulle forstå hva det var.. "Jo.. Skal du lage sånn juletreteppe?" ... "Lage?!" svarte jeg. "Ja, er ikke det en mal eller noe?!" Har du hørt. Det fine grå filtteppet jeg hadde valgt ut ble tatt for å være en simpel mal. "Nei, det skal jo være sånn!" svarte jeg med et grynt. "Grått??" spurte supermannen (som i et øyeblikk holdt på å miste super-tittelen sin). "Ja, grått!"


Og når han hadde tenkt seg om, så var det visst ok alt sammen. Både at teppet var av filt, og at det var grått. Jeg er uansett kjempefornøyd, og fant dessuten en brikke til bordet i samme stil. Den pryder bordet sammen med norgesglass-lykten. 

Jeg liker filt jeg!

6 kommentarer:

  1. hei! her har jeg ikke vært før! her var det koseli! kommer gjerne tilbake en tur :) ha en fin første søndag i advent:) klemm fra monakristin

    SvarSlett
  2. he he, de supermennene er litt morsomme av og til!! :)
    kos deg min din fine filt, og 1 søndag i advent!!
    VELDIG koselig blogg du har vennen :)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg, Jenny!! Fin filt, fin blogg og fin jente! :)

    SvarSlett
  4. Det teppet var utrolig lekkert!! Det ser ut som en blondekant på den filten! (Er det Åhlens..? Mener jeg så på noen der, men er ikke sikker...)

    SvarSlett
  5. Synes brikken var litt finere enn teppet (bare brikken det er bilde av). Men teppet er fint det også altså :) Kjøpt på kremmerhuset. Men så at åhlens også hadde noe lignende!

    Ü

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...