fredag 26. november 2010

velkommen vinter

Jeg vet ikke riktig om det er av latskap, eller om det er på grunn av at jeg ikke helt har villet gi slipp på sommeren at jeg først bytter ut tekstilene her hjemme. Nå er det straks advent, så da er det jo påkrevd. Og ikke minst koselig. Så nå sier jeg bare - winter: bring it on! Jeg skal klamre meg til kaffikoppen og pakke meg inn i ullpleddet. Jeg skal nok overleve deg i år som i fjor!


Jeg er veldig glad i farger, og disse putene sydde jeg i våres - inspirert av de mange bloggerne som har sydd lappe-puter før meg :) Men nå må de vike. For sammen med meg og kaffikoppen og ullpleddet er det andre puter som skal få sitte i sofaen nå fremover. Puter som er fit for the season.


Hvite og lilla putetrekk har jeg fra før (de lilla må jeg finne på loftet i dag..). Men reinsdyr-puta er ny av året (det er et reinsdyr ikke sant?). Den skrek "pick me! pick me!" da jeg gikk forbi Princess her om dagen. Umulig å ignorere, enn så hardt jeg prøvde ;)


Kombinasjonen grå-hvit-lilla er nydelig synes jeg. Ja, fargen lilla her egentlig grodd på meg helt siden i sommer, og blitt en farge jeg virkelig liker. Det passer jo fint sånn rett før den lilla måneden!

Er nok redd det blir litt jul også i helga, og ikke bare advent.. julegardiner blant annet :) Hvordan gjør dere det? Venter dere med jul til 23. desember, eller er det julebonanza og full trøkk fra 1. søndag i advent?

1 kommentar:

  1. tenkte på akkuart det same då eg leita fram adventsstaken i dag. Trur nok det blir litt julepynt samtidig med adventspyntinga. Eg er ganske kjapp med å rydde det bort etter nyttår, så om julepynten skal få lufte seg litt, må det bli nå :O)

    Sofakroken din blei veldig vintersleg og fin, prefekt for kalde kveldar :O)

    Ønsker deg ei fin-fin helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...