fredag 21. januar 2011

et lite vindpust


Den store kreative stormen lar vente på seg. Dagene har gått med til barnebursdager, ærender, helsestasjonsbesøk og barselgruppe - alt som hører permisjonslivet og mammalivet til. Men jeg fikk tid til å stikke innom bruktbutikken her som snarest. Da ble denne lille koppen med hjem. Nydelig. Og helt perfekt som en liten lysholder. Det lyser så fint gjennom det skjøre porselenet.


I tillegg har jeg startet opp prosjekt "kjøkkenkrok til Noah". Det trengs litt maling og litt sying. Men dere kommer til å få høre og se når det blir ferdig ;)


Ha en super helg, dere! Her står det enda mer barnebursdag og kos på menyen. Kjekt med mange små venner


kyss, klapp & k l e m

9 kommentarer:

  1. Hei! Så herlige og vårlige farger! Godt for øyet ;) ønsker deg god helg!!

    SvarSlett
  2. Nydeleg kopp og så fint alt blei ilag...Du er flinkis, altså!
    Ha ei nydeleg god helg, fine du.

    Klem Cam

    SvarSlett
  3. Søt kopp!!
    Digga den nye headingen din - super kul!!!

    Høres ut som du nyter permisjonslivet!!

    Ønsker deg og gutta dine en nydelig helg ;)
    KLEM Carina

    SvarSlett
  4. Takk søte dere :) Ja, koppen er skjønn. Den måtte jo bare bli med hjem, der den stod alene og forlatt på en hylle i bruktbutikken.

    skulle bare ønske jeg hadde en blits til kameraet ;) Det hadde gjort seg i dunkelt vinterlys. Får gjøre som sønnen og ønske meg til jul. Ønskelisten hans til neste jul har nemlig allerede blitt lang ;)

    klemm

    SvarSlett
  5. Høres ut som en hektisk og herlig uke :)

    Likte stillebenet ditt kjempegodt! Kanskje jeg skal bruke porselenskoppene her litt mer kreativ fremover!?

    Leste siste kommentaren din og måtte flire - her går det i "sånn ønske meg til jul" og i går ble til og med neseblod bestilt, så spennende å se hva julenissen kommer med i desember ;)

    Ønsker dere en herlig helg!

    Klem Tone

    SvarSlett
  6. for en søt kopp! kjempefin. Har store planer om å plyndre den bruktbutikken i Ås i nærmeste framtid... melder i fra :)

    SvarSlett
  7. SØT! Gleder meg til å se kjøkkenkroken!:)

    SvarSlett
  8. Greit med litt kos i ventetida, da! Til den kreative stormen kommer, mener jeg;)
    Ha en fin uke! Klem B:)

    SvarSlett
  9. Herlig, Tone! Det ønskes i hytt og pine her også ;) Koselig det!

    Åshild; jeg er med på raid!

    anka; ja, det blir kos for liten og stor :)

    borghild: så koselig med besøk :) ja, man må kose seg litt - og ikke bare ha dårlig samvittighet for alt man burde ha gjort ;)

    fin dag til dere alle!
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...