torsdag 17. februar 2011

Me and Mr. Bengalakk

Ikke lenger bare kreativ i hodet, men også i kroppen! Herrrlig! (MED rulle-R) 


Her om dagen tok jeg og knerten turen til Maxbo og snopte oss noen deilige farger, og dermed var prosjektet igang. Fra av er det meg & mr.Bengalakk forever. Eller, i det minste et par dager til. Det blir jo så blankt og fint!




Og når vi venter på at ting skal tørke, så er det strikketøy (eller baby) i fanget. Nydelig å ha energi til å la kreativiteten blomstre i praksis! 

En sniktitt på det kreative kaoset:


Kanskje ser du hva det skal bli? Beina skal få et nytt strøk med lysere lilla. De hadde nemlig blandet feil farge til meg(nest øverste bilde). Syntes fargen virket mer blå enn det jeg hadde valgt, men sjekket lokket først etter jeg hadde malt en del. Kanskje male-dama syntes min farge var for femi for to små gutter? Nei, noen privilegier må guttemammaer også ha. Så lenge man får bestemme...



Hurra for kreativ energi. Håper det varer. Til over helga i alle fall. *glis*

5 kommentarer:

  1. Hei Jenny, jeg har snoket meg fram til bloggen din. Så flink du er! Men, maler du med bengalakk på spisebordet?!
    Hilsen Martine :-)

    SvarSlett
  2. Ja, GØY! :)

    Og Martine: Jeg er jo så forsiktig så... ;) Og dagene tilbringer jeg og lillegutt på loftstua. Gjorde det slik siden jeg maler på kveldstid og ikke har lyst å ha avgassene oppe i 2.etg hvor vi sover. :) Koselig du fant veien inn hit!

    klemm

    SvarSlett
  3. ah, lekkert!! fine fargar. Eg nyte å kunna herja på me barnerommet nå før det komme krav om spidermangardiner og star wars-sengetøy..*grøss*
    god og kreativ helg te deg!:-)

    SvarSlett
  4. sååå lekkert!!
    og, jeg kjenner meg igjen med denne boblende energien som kommer i takt med lysere dager, sol og håpet om vår!!

    herlige farger!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...