tirsdag 15. februar 2011

verdens kuleste


Ja, i alle fall bortimot! Dette da være en av de kuleste morsdagsgavene EVER?? Guttaboys, mamman min og undertegnede var nemlig på bruktRAID i ålesund. Vi fant blant annet denne - og den ble morsdagsgave fra mamma og gutta. *smil*


Dette får bli nynorsk-alibiet i huset vårt. Jeg er jo tross alt fra sunnmøre. Om enn så bokmål du kan sunnmøre. Jeg trodde først det var en skrivefeil på broderiet - hvor er T'en i vårT hjem liksom?? Hehe.. Nei, nynorsk er ikke min sterkeste side.

bare lurer jeg på om jeg skal henge den opp som den er, eller sy en pute av den. Hva synes du?


Herlig tirsdagskveld til dere alle!

10 kommentarer:

  1. Jeg synes den var sjarmerende og nostalgisk som den er nå. Hvis du blir lei av å ha den hengende, kan du kanskje lage pute senere ;)

    Hærlig morsdagsgave!

    SvarSlett
  2. Den va kul! :-) Trodde først at det mangla ein t eg og! Eg synes den hadde blitt kul som puta, eller ka me å setta den i ei heilt vanlig kvit ramma? (ribba fra IKEA f.eks.)

    SvarSlett
  3. Fin fin den der da:))
    Ikke gjør no med den ennå..kankje du angrer.
    Men du kunne kanskje oppgradere den med en ny stang, eller spraye den gamle en annen farge??
    Bare et tips:))

    veronica

    SvarSlett
  4. pute, det stemmer eg for :) den var knallfin!

    SvarSlett
  5. jeg er enig med snedig snelle! høres ut som en god ide å ramme den inn?
    Forresten: gratulerer med bodylotion! Jeg fikk ikke noe...

    SvarSlett
  6. Jeg ville også hengt den opp. I ramme eller som den er. ...eller... Pute høres jo stilig ut det og! :D Ha ha! Mye til hjelp. Det var iallefall en kjemefin skatt!

    Du har fått en stafettpinne av meg. Fordi du er en av mine tre favorittblogger:D Om du går inn på min blogg kan du lese litt mer, og det er selvfølgelig helt opp til deg og ta en etappe!

    ha en fin dag:) Klæm:)

    SvarSlett
  7. utrolig kul!!
    synes den var stilig med sitt sjarmerende bambus oppheng og jeg!
    jeg er heller ikke no sterk på nynorsk..husker fortsatt stilen jeg skulle skrive om norge ..der jeg friskt starta stilen med Norge..i stedet for NOREG...bra start lissom! :)
    takk for koselig hilsen foresten, jeg blei glad ;)

    SvarSlett
  8. Takk dere - for mange gode tips! Vet ikke om jeg ble mere klok.. hehe ;) Må tenke litt på det. Men idéen om å sette den i glass og ramme var ikke så dum. Da trenger jeg ikke å klippe den i stykker, og så kan jeg se det an etterhvert om det heller skal få bli en pute.

    Synes den er kul som den er også. Det er vel muligens rysjene nederst jeg ikke er helt komfortabel med ;)

    Kristin: Takk for superkomplement! Jeg tar stafettpinnen om litt :)

    klem til dere alle!

    SvarSlett
  9. Stilig - syns du skal henge det på veggen i skikkelig gammeldags mormorstil :)

    SvarSlett
  10. Ja, ein kan finne mange fine skattar på Sunnmøre ;)
    Eg trur eg ville holdt ein knapp på pute, det hadde gjort seg :)
    Og nynorsk er jo så fantastisk flott! :D Eg brukar kav sunnmørsk i sms og på facebook, stort sett bokmål i jobbsamanheng, så då vert Hekkan svøpt i nynorsk, som jo også er hovudmålet :)
    Som svar på spm på min blogg: eg deler dessverre ikkje mine oppskrifter, men om du òg vil ha Timmy, tek eg gjerne imot bestilling! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...