torsdag 7. april 2011

fargerik inspirasjon







Av og til er det så deilig å surfe rundt og plukke inspirasjon. Fargerik inspirasjon til et vårlig hjem. For nå ER jo våren her. No turning back!

Jeg elsker den hvite basen som brytes av fargerike kontraster. Og i dette interiøret kommer rosa virkelig til sin rett! Mye fint design og kule detaljer. Hvem ønsker vel ikke å tilbringe svale sommerkvelderen slik glassveranda? (øverste bildet)
 

Ha en herlig og fargerik torsdagskveld!

Bilder lånt her.

9 kommentarer:

  1. Lekkert! Fekk sjukt lyst på teppet på det fyrste biletet.. men kanskje i ein annan farge til stova mi, er ikkje så mykje knallrosa her, hehe ;)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker bloggen din, Jenny!!
    Gleder meg til dine herlige kreative innlegg :)
    Dette intet unntak!

    Våren er her - HERLIG!!

    KLEM Carina

    SvarSlett
  3. Ja, verkligen fina bilder! Så skulle jag gärna bo! :-)

    Önskar dig en härlig härlgi torsdagkväll!

    SvarSlett
  4. Det er bare enkelte mennesker som klarer å få ting til å se så vakkert og gjennomført ut. Dette her var bare helt fantastisk....Jeg ble veldig inspirert og meget misunnelig ;)

    Takk for at du deler...Klæm

    SvarSlett
  5. ååå så fint det va!! helt enig - nydelig sammensatt! sitter gjerne på den verandaen med noe rosa i glasset så klart:)

    SvarSlett
  6. Har sett bilderna förr, men ser mig aldrig mätt på dem - de är helt enkelt så fantastiska! :)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, nå ble jeg inspirert! :)

    SvarSlett
  8. H E R L I G E bilder du viser her! :)
    Jeg er svak for rosa og lilla, merker nok alle som er innom bloggen min.. Synes det er en flott farge...

    Ha en super fredag!
    KLEM♥

    SvarSlett
  9. Ja, hva skal man si...
    Dette var jo bare lekkert!!! Tror nok jeg hadde trivdes godt i disse omgivelsene!
    Klem:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...