fredag 24. juni 2011

vinnere!

foto: we heart it

Wow sier jeg bare. Jeg er helt overveldet over at så mange hadde lyst å være med på give away. Kjempemorsomt! Takk for alle fine kommentarer og gode ord.

Hele 171 deltakere, og til sammen 445 lodd. Oh my! Takk og lov for random.org - det gjorde oppgaven å trekke vinnerne ganske så enkelt - å skulle skrive lapper ville tatt en liten evighet. 

Vinneren av 1.premie ble loddnummer 306; Frk.Munk

2.premien gikk til loddnummer 38: Seksti delt på fem

Og siden trekningen var over på et svusj, så klarte jeg ikke å dy meg. En trøstepremie: valgfrie øredobber i epla-sjappa mi går til loddnummer 85; Anette - Opalveien.


Gratulerer til vinnerne! E-post-adressen min finner dere øverst til høyre. Send meg en e-post med adresse og hvilke øredobber dere ønsker (om flere skulle ønske de samme øredobbene, så har 1.plass prioritet, så 2. og til slutt trøstepremien).

Takk igjen til alle som deltok. Velkommen til alle nye følgere - håper dere har lyst å følge meg videre også, selv om jeg nå går inn i feriemodus her på bloggen ;)

Ha en riktig god helg alle sammen! Dere som skal glitre litt ekstra i helgen må kose dere MAX :) Hadde vært moro å vært der sammen med dere!

Gode klemmer

10 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne!!
    Jippiiiii

    SvarSlett
  2. Jubbiii jeg har vundet - jeg har sendt dig en email :-)

    SvarSlett
  3. :) Gratulerer så masse til de superheldige vinnerne! :) Ønsker deg ei god helg Jenny, og en god start på sommerferien:)

    SvarSlett
  4. Ojjjjjj, jeg vinner jo "aldri" noe, dette var kjempemorsomt!! Tusen takk, jeg sender deg en e-post asap!

    Stor klem :D

    SvarSlett
  5. kjekt for de som vant, da! :) gratulerer

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Og ha en riktig fin ferie!:-)

    SvarSlett
  7. Nu har jeg prøvet og sende dig en epost igen - hvis du ikke har modtaget den - vil du så ikke prøve og skrive en epost til mig, så kan jeg bare besvare den.

    juliemunk1605@hotmail.com

    Frk.Munk

    SvarSlett
  8. Hei. Så kjekt at jeg også vant en premie :-)
    Ønsker meg helst "fragile pink" øredobbene, de var veldig søte :-)Adressen min er Anette T.Ungar
    Opalveien 32, 4318 Sandnes.
    Men bare kos dere på ferie og ikke stress :-)
    God sommer

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye til vinnerene!

    SvarSlett
  10. grattis til heldige vinnere

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...