søndag 21. august 2011

oppå loftet





Jeg sitter oppå loftet
spiser eple, pære,  plomme.
Og blir stappa som ei tromme
trommelomme - lomme - lom

HYSJ! Jeg hører no'n i trappa!
Er det mamma eller pappa?
Og så jeg som er så stappa
Trommelomme - lomme - lom

*****************************

Sangen var en av de første jeg lærte meg. Og det var en storveis favoritt - spesielt trommingen på magen. *smil* Den er selvfølgelig bragt videre til mine barn.


Kanskje på tide å slutte med barnesanger i hvert innlegg? Men noe nytt har jeg med - bilder fra loftstua vår. Tror ikke jeg har vist så mange bilder derfra tidligere. Jeg liker denne lille stua. Her er det rom for hobby, lek, tv-titting, sofakos og avslapning. De store vinduene gir et fantastisk lys.

Den fargerike og regntunge skyen som henger over sofaen kan dere se mer av her. Fin for folk med beslutningsvegring. Den trenger nemlig ingen spiker eller skruehull i veggen. Flere ting skal altså komme opp. Etter hvert.

Ønsker dere alle en finfin søndagskveld og ukestart!
klem



14 kommentarer:

  1. Så hyggeligt det ser ud - er altså fuldstændig lamslået over det flotte store vindue! Sikke et lysindfald :-)

    SvarSlett
  2. Elsker lyset i loftstuen din!!

    Vakkert!! Også så deilig med slik takhøyde :)

    ...Vi bor jo i en loftsleilighet, elsker takhøyden :)

    Herlig at du viser bilder herfra!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. For en fin sky, og sommerfuglpute ikke minst!

    SvarSlett
  4. Wow, for et fantastisk rom! Så deilig med alt lyset!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, lys og rom!
    Jeg også vil sitte i den sofaen, en regnfull søndag, og bare være til ;)
    Digger skyen forresten.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. ELSKER barnesanger...
    så bare fortsett du :0)
    og FOR et nydelig loft du har -
    likte alt der jeg!

    moaklem

    SvarSlett
  7. for en lekker krok dere hadde her!
    fristet å slenge seg neppå liksom..!
    ;)

    SvarSlett
  8. Så fin og lys loftstue!
    Så deilig de må være med slike store viduer, det ser så luftig og fint ut :)
    Herlige gyngestolen og skyen..

    KLEM til deg!:)

    SvarSlett
  9. Så herlig rom, luftig og lyst.. :) Kunne tenke meg den regntunge skyen på min vegg... oppskrift?

    SvarSlett
  10. for et deilig rom! og søteste regnskyen :) *♥*

    SvarSlett
  11. Likte innlegget ditt :-)

    ella

    SvarSlett
  12. GREAT BLOG Jeg vakre bilder!

    GREETINGS

    CARMINA
    www.interiorsoriginals.blogspot.com

    SvarSlett
  13. Så lyst og fint loft dere har! Elsker det!
    Takk for varme tanker! :)

    SvarSlett
  14. JENNY, har du en Charles Eames gyngestol? Fytti, heldiggris! *misunnelig*. Ellers har det blitt en veldig fin loftsstue, Ås er tingen:) Håper alt står bra til:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...