søndag 29. april 2012

solskinn




En nydelig helg fylt av besøk og besøkende. Små og store. Litt jobb, men mest fri.
Og en herlig blå himmel rammet inn det hele. Nå tror jeg jammen at jeg vil ta meg en kaffe på terrassen. Møblene har kommet frem etter vinterdvalen. Sol i hjertet!

I tillegg er jeg i dag med i Ida Susanne sin spalte "5 på rappen" i den søte bloggen sukkertøy for øyet. Jeg elsker Ida Susanne sin lek med farger - så det er stas å bli presentert inne hos henne. Takk Ida! Og velkommen til dere som tar veien inn hit via henne.

Her venter avspasering i morgen og jeg gleder meg til å få stelle litt i hagen.
Ha en strålende søndagskveld!

pusspuss



2 kommentarer:

  1. Misunnelig på de som har fri i morra.. men det e vel vel fortjent.. vi som må på jobb får heller tenke at det e praktisk talt e som en fredag og fredag e den beste dagen:)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg eeeelsker vafler!!! Kos deg med fridager!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...