fredag 7. desember 2012

s t r i n g - badabing!



For noen dager siden fikk jeg endelig den etterlengtede stringhylla opp på veggen. Den hadde passet så mange plasser i huset, så jeg måtte ta noen runder med meg selv (og mannen) før jeg (kremt; vi) landet. Også vegglampen fra House Doctor er relativt ny. Den kommer fra Design Belysning og jeg var så heldig å vinne den i et lotteri hos Fragmenter i våres. Lucky me :)

Hylla er enda ikke fylt opp helt. Men noen ting har funnet sin plass der. Blant annet et nymalt bilde. Lerret - sort maling og gullfolie. Glitrende enkelt.

Den fine happylights-lenken gir et nydelig og stemningsfullt lys sene adventskvelder. Jeg kjøpte to lenker (den andre er dobbelt så stor) til 160 kr inkludert frakt. Nok en god deal! Cottonlight store på Etsy er plassen.

Nå går jeg inn i siste arbeidshelg før jul. Ønsker dere alle en nydelig helg full av adventskos!

★ jenny

1 kommentar:

  1. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Visit Web
    Galaxyforums.net
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...