torsdag 27. desember 2012

Strålende jul

 


En gledelig jul ønskes dere alle - selv om jeg er litt sent ute. Her nyter vi juledagene sammen. Familieselskapene er unnagjort og bena er hevet høyt. Du så deilig det er med fridager og barn som gleder seg over gavene de har fått. Det er nydelig med jul når man har småfolk i huset - det gir mor og far en unnskyldning til å bli litt som barn igjen :) Her går det i legobygging, playmo-montering, familiespill og julefilmer. Litt idyll - litt kjekling og styr - slik det skal være i et hus med to gutter på 4 og 2 år. ;)

Nok en gang bringer julen frem så mange gode følelser i meg. Og den tydeligste følelsen av dem alle er takknemligheten. Jeg er så takknemlig for julens budskap om himmelen som gjestet en stall i Betlehem. Jeg er takknemlig for familie og venner, for kjærligheten som binder oss sammen - og for at vi har det så enormt godt.  Det er godt å få lov til å roe ned tempoet, løfte blikket og kjenne på dette. Det viktigste i livet.
Håper du også har fått kjenne på gode følelser i julen.

Ønsker dere alle gode romjulsdager videre





5 kommentarer:

  1. Så skjønne gutter, og fin tekst :)
    Det er akkurat det det handler om <3
    Ha en kjempefin romjul videre. klem m

    SvarSlett
  2. Et riktig godt nytt år ønskes deg og dine! Klem fra Ellen.

    SvarSlett
  3. Fine du:)
    ...herlig innlegg altså:) Sjarmert:)

    ..og så vil jeg gjerne gratulere med dagen som var, ønske deg et godt nytt år og si at jeg håper julen din var flott:)

    Forresten stas å følge deg på instagram også:)
    Ønsker deg en flott søndag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Ma Hashem Celebrity Profile - Check out the latest Ma Hashem photo gallery, biography, pics, pictures, interviews, news, forums and blogs at Legend of Bangladesh!

    SvarSlett
  5. I’d have to check with you here. Which is not something I usually do! I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Ethicalhacker.net
    Information
    Click Here
    Visit Web
    Pixelation.org

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...