torsdag 5. september 2013

mykje lys og myke pledd




Høst.
Frisk og klar luft.
Blafrende løv i vakre, klare farger.
Den søt-syrlige duften av norske epler.
Og så kommer mørket og kulden som inviterer til innetid - tenne tusen lys og tulle seg inn i myke pledd.

Selv om jeg er overmåte glad i vår og sommer, sol og varme, så har også høsten sin sjarm. Ja, det er nesten så jeg gleder meg til gradene skal synke litt til, så høstkosen for alvor kan begynne.

Og med innetid og innekos, begynner også hendene å klø etter noe kreativt å jobbe med. Strikkepinner, heklekrok eller symaskin. Det hører også høsten til. Mens naturen går i dvale, kjenner jeg på trangen til å skape.

Kanskje er det den trangen som fikk meg til å vekke bloggen og slenge meg på NIBs septemberutfordring? Har du lyst på mer høststemning, så kan du klikke her.

♥  



9 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Høststemning absolutt. Og nå fikk jeg innmari lyst på eple :)

    KLem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Veldig hyggelig at du er tilbake :)
    Lina

    SvarSlett
  3. Så både lekkert og koselig det var hos deg.

    Her må jeg titte innom igjen;)

    SvarSlett
  4. Deilig bidrag, med inspirasjon til høstlige sysler. Gleder meg til å ta frem litt strikkesaker selv :)

    SvarSlett
  5. Gøy at du er tilbake!!! Nydelig jente du har. Tittet litt på instagrambildene dine. Og så fint bilde over her. Elsker stilen din! Har et lignende skatoll som du viser her. Jeg måtte dessverre male det pga lukt jeg ikke fikk vekk. Men fint er det uansett. Hvis vi får det huset vi skal kikke på i morra er det rett før jeg ber deg komme og hjelpe meg å innrede...hi, hi. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Temple University psychologist Erin Cooper wanted to prada handbags better understand women's motivations for faking rolex replica orgasms. Sure, it's a begrudgingly accepted part of sexual culture -- though only 20 replica chanel percent of heterosexual men could imagine their partner pulling such a rolex replica prank -- but what's the use [source: Dingfelder]?

    SvarSlett
  7. تتوفر العديد من الآلات والمعدات المتخصصة ل تصنيع عبوات بلاستيك pet، ويتم تصنيعها في مختلف الأحجام والأشكال والتصاميم لتلبية احتياجات العملاء المختلفة.

    وتتميز عبوات البلاستيك PET بقدرتها على الاحتفاظ بالمنتجات داخلها بشكل آمن وخالي من التسرب، وتحمي المنتجات من العوامل الخارجيه التي تؤثر عليه مثل الضوء او الحرارة

    SvarSlett
  8. هناك بعض الطرق الطبيعية التي يمكن استخدامها للتخفيف من حدة أعراض الدوالي، منها علاج الدوالي بتقنية الكلاكس مع ممارسة التمارين الرياضية: يساعد ممارسة التمارين الرياضية على تحسين تدفق الدم في جسمك، وبالتالي يقلل من احتمالية حدوث تجلطات دموية. كذلك، يُفضَّل ممارسة التمارين المائية، مثل المشي في الماء أو ركوب درَّاجات الماء.

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...